2010. szeptember 21., kedd

Magyarok & Second Life

Pár gondolatot osztok most meg a magyarok és a Second Life viszonyáról, csak úgy általánosságban.

Nem is gondolná az ember kicsiny hazánkból milyen sok magyar is tagja e közösségnek. Természetesen nem arra a maroknyi csoportra gondolok ilyenkor, akik valamelyik - Nevében magyar - közösségnek a tagjai, hanem azokra, akik a Second Life kismillió előnyeit kihasználva járják ezt a világot, távol mindenféle magyar jellegű csoportosulástól.

Csalóka a kép, hiszen magyarok in second life nem egyenlő a magyar vonatkozású csoportok in second life-al. Először persze én is azt hittem, hogy többségük azért csoportosul, hiszen (gondoltam én) nincsenek olyan sokan, mint például a franciák, németek, angolok. Később azt vettem észre, hogy bizony nagyon is sok magyar van szerte e világban. Puszta véletlenek során találkoztam csak én magam a legkülönbözőbb helyeken magyarokkal. Van aki sikeres üzletember, van aki komoly építő, scripter. Azonban még többen vannak olyanok is, akik szimplán csak élvezik ezt a világot, járnak kelnek kikapcsolódnak amikor „slezésre” szánják az időt. Mondhatni sokuknál a puszta véletlen folytán derült ki hogy magyarok, hiszen profiljukban, csoportjaikban a legkisebb jel se utalt erre :)

A valószínűség elve alapján nem felelőtlen megállapítás azt mondani, hogy a magyarok száma jóval nagyobb, mint amit az az egy-két nyíltan magyar hely számlál. Csak a fenti eszmefuttatásból kiindulva is egyszerűen lekövethető, hogy akár egy boltban is, vagy egy szórakozó helyen is megvan arra az esély, hogy ott magyarok is vannak, csak ugye sokukról ez nem derül ki.

Többségük jól beszél angolul, alkot vagy közösségi életet él, egyszóval azt teszi amire ez a világ ki lett találva, jól érzi magát benne, és ez így van jól. Nagyszerű dolog ez és biztató a jövőre nézve, az egyre növekvő felhasználók számával a magyarok száma is bizonyosan növekszik, még ha ez a felszíni képeken nem is tükröződik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése