2010. április 1., csütörtök

Nincs már béta, indul a verseny!

Mind sokan észrevehettük vége az SL2 béta korszaknak, hivatalosan is elsőszámú kliens lett.

Nagyon sok tapasztalatot hallottam, olvastam, és persze én is próbálgattam. Azt kell, hogy mondjam kinek a pap, kinek a papné mivel az 1.23-as és a 2.0-ás kliens között a kezelőfelület a legszembetűnőbb különbség. Jó, jó az új kliens, de még várjuk meg az új updateket, mert lesz ez még szuperebb!

Az új funkciók nagyszerűek, hasznosak, többségét szerintem az 1.23-ba is bele lehetett volna integrálni.Személy szerint a design csillagos ötösre vizsgázott, azonban van pár apróság, ami nekünk "régi motorosoknak" talán nehezen megszokható.

Rengetegen használják, még a régi klienst, de ugyanígy az újat is és ez így van jól, nagyszerű, hogy van választási lehetőség, még akkor is ha a jövő a 2.0-a felé halad, hiszen egy jó irányról beszélünk azért.

Említésre méltó még a sokak által kedvelt Emerald is. Érthető, ha egy újonc bedől a csilli-villi külsőnek, de amikor néha régi "slesektől" is azt olvasom hogy az hú de jó kliens arra gondolok, talán nem is azzal voltak bent vagy csak elgépelték. Gyenge illúziók ezek, sokan tényleg szeretik azt a klienst, ami amellett, hogy lassabb egy kicsit még személyiségi jogi problémákat is felvetett a közelmúltban. Sokan nem szeretik, de van rajongó tábora, hát egészségükre. :)

Természetesen mindenki azt használ amit akar, a lényeg hogy jól érezzük magunkat benne. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése