2011. február 23., szerda

Február

Bizony, bizony már február van, és tavaly óta nem is írtam semmit. Ennek legfőbb oka, hogy mind rl mind sl bőven akad tennivalóm.

Sl-ben idén egy bizonyos Lindenék által támogatott csoportban egyre több feladatot vállaltam el, és jó érzés, hogy tehetek én is valamit, részese lehetek egy olyan dolognak amiért az emberek szeretnek slezni.

Jó a közösség, maximális a profizmus, és nem utolsó sorban olyan jó társaság gyűlik össze nap mint nap, hogy az aztán fel tudja dobni az embert.

Megszerettetni az emberekkel (újakkal és régiekkel egyaránt) sl-ben valamit véleményem szerint fontos dolog. Sokszor éreztem úgy régebben, hogy jó jó hogy itt vagyok, megyek jobbra , balra, de csinálni is kellene valamit. Szerintem erre előbb utóbb mindenki ráérez és ekkor elkezd tenni valamit, megtanul építeni, fotózni, blogolni vagy épp sportolni, illetve valamilyen szerepjátékban részt venni.

Amikor valamit komolyan elkezdünk, nagyon jól esik, ha profi segítséget kapunk, én megkaptam és hálás vagyok azoknak, akik segítettek (legjobb barátaim lettek sl-ben).

Bizonyos rendezvényeken találkozhatunk Lindenekkel, és bár magyarok körében divat minden bugot, hibát nekik tulajdonítani, ez balgaság. Rendkívül előzékenyek, és segítőkészek, de vegyétek figyelembe, ők itt elsősorban dolgoznak, értünk.

Nem ragozom most tovább, közeleg a tavasz legyetek vidámak és sl-re fel ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése